Madison Beer - Baby (Lyrics)

Musik

Madison Beer - Baby (Lyrics)
TikTok Madison Beer Baby
madisonbeer.lnk.to/Baby
MADISON BEER
Instagram: madisonbeer
Twitter: madisonbeer
Facebook: madisonellebeer
Madison Beer - Baby 🎤
[Verse 1]
Baby, baby, tell me, what's the antidote?
Wouldn't  text you this late 'less there's somethin' wrong
I  look too good to be in this bedroom
Without someone to touch me like you do
[Pre-Chorus]
Maybe there is something I can take for this
How  much longer I gotta wait for this?
I  can see my body on your lips
On your lips, yeah
You  know once you get a taste for it
You will need it, you would pay for it
Go and empty out the bank for this (Oh)
[Chorus]
If you wanna be my baby
Know  I'm gonna drive you mad
Probably gonna call me crazy
I'm the best you ever had, yeah
I can turn you on, on, on
Why your clothes still on, on, on?
If you wanna be my baby
Know I'm gonna drive you mad
Probably gonna call me crazy
I'm the best you ever had, yeah
I can turn you on, on, on
Why your clothes still on, on?
Keep you comin' back for more
[Verse 2]
Baby, baby, do I taste like candy?
Sugarcoated, he say I'm the most sweet
I'm a handful, but that's what hands are for
Pin me to the floor, treat it like it's yours
[Pre-Chorus]
Maybe there is something I can take for this
How much longer I gotta wait for this?
I can see my body on your lips
On your lips, yeah
You know once you get a taste for it
You will need it, you would pay for it
Go and empty out the bank for this
[Chorus]
If you wanna be my baby
Know I'm gonna drive you mad
Probably gonna call me crazy
I'm the best you ever had, yeah
I can turn you on, on, on
Why your clothes still on, on, on?
If you wanna be my baby
Know I'm gonna drive you mad
Probably gonna call me crazy
I'm the best you ever had, yeah
I can turn you on, on, on
Why your clothes still on, on?
Keep you comin' back for more
[Bridge]
Alone and I'm feelin' myself, but, ooh, baby
It's better when I have some help from my baby
I got that love you can't handle, but maybe
You can try
I look too good to be up in this bedroom
With someone like you to touch me like you do
Whisper my name in my ear, that's like music
You know just what I wanna hear, yeah, yeah, yeah
[Chorus]
If you wanna be my baby
Know I'm gonna drive you mad
Probably gonna call me crazy
I'm the best you ever had, yeah
I can turn you on, on, on
Why your clothes still on, on, on?
If you wanna be my baby
Know I'm gonna drive you mad
Probably gonna call me crazy
I'm the best you ever had, yeah
I can turn you on, on, on
Why your clothes still on, on?
Keep you comin' back for more
tags:
#madisonbeer #baby #newmelody
For submissions, copyright issues, business inquiries, general questions, etc. Contact my email: newmelodyhere@gmail.com

Komentar

  • NewMelody
    NewMelody2 bulan yang lalu

    *Madison Beer fans?* 🙋

  • mnmseed oop

    mnmseed oop

    24 hari yang lalu

    Meee 👌🏽

  • Aresha Rehman

    Aresha Rehman

    Bulan Yang lalu

    NewMelody 🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️

  • Jaedynmusic

    Jaedynmusic

    Bulan Yang lalu

    That my baby beer 🧸

  • Mihya Sellars

    Mihya Sellars

    Bulan Yang lalu

    She has the best voice ever

  • ꧁༺killer洳 smile༆꧂

    ꧁༺killer洳 smile༆꧂

    Bulan Yang lalu

    @Ayelet hiiii

  • Leah Mex
    Leah Mex16 hari yang lalu

    I don't speak english

  • hfshzhr89
    hfshzhr8922 hari yang lalu

    the beat is so good I love this song

  • william ng
    william ngBulan Yang lalu

    I’m just addicted to this song

  • william ng
    william ngBulan Yang lalu

    She sounds like a mixture of Ariana grande and camilla cabello

  • noah chamberlain
    noah chamberlainBulan Yang lalu

    crunchyroll

  • Lux Luna
    Lux LunaBulan Yang lalu

    She sounds like a mixture of Camilla Cabello and Ariana Grande

  • xd Eon
    xd EonBulan Yang lalu

    00:39

  • Mango
    MangoBulan Yang lalu

    I love her song but her personality and what she did with blm protest umm no

  • Fatima Padilla
    Fatima PadillaBulan Yang lalu

    omg i just noticed the date and thats my birthday AHHHHHHHHH

  • Lily
    LilyBulan Yang lalu

    0:39

  • Maryam Fatima
    Maryam FatimaBulan Yang lalu

    2:37 sounds like thank you, next to me

  • ityagirlmary
    ityagirlmaryBulan Yang lalu

    Try this on 1,25😍😍

  • Trending Tracks
    Trending TracksBulan Yang lalu

    Is That Picture Madison Beer? Please Tell Me If You Know

  • Nada Nazeer

    Nada Nazeer

    Bulan Yang lalu

    @Trending Tracks it's just some random girl whose picture they put as the background

  • Trending Tracks

    Trending Tracks

    Bulan Yang lalu

    Nada Nazeer then who is it

  • Nada Nazeer

    Nada Nazeer

    Bulan Yang lalu

    No, it's not her

  • Shahad Thats it folks
    Shahad Thats it folksBulan Yang lalu

    I love madison and her songs but her personality

  • 2K cloyee Davis
    2K cloyee DavisBulan Yang lalu

    Loving this song

  • SlowedSongs
    SlowedSongsBulan Yang lalu

    Maddison: sings like a pro Me: sings like a dying rat

  • /•ṃєʟȏԁı •\
    /•ṃєʟȏԁı •\Bulan Yang lalu

    is her voice like ariana grande???

  • • C a s s i e •
    • C a s s i e •Bulan Yang lalu

    *Is it just me or does the beginning music sound like it could be a phone ringtone..*

  • Jung Chun-jee
    Jung Chun-jeeBulan Yang lalu

    This meaning is sooo dang!

  • GRRRL

    GRRRL

    Bulan Yang lalu

    k?

  • rowia almansoori
    rowia almansoori2 bulan yang lalu

    omg for a sec i though it was ariana sing

  • Kailie Ilalio
    Kailie Ilalio2 bulan yang lalu

    love it

  • b a
    b a2 bulan yang lalu

    if only her personality was as good as this song but- she’s toxic af

  • bella romero
    bella romero2 bulan yang lalu

    her song is so good but her personality needs a little more work LMAOO

  • Katie Sings
    Katie Sings2 bulan yang lalu

    Why are people being so mean to Maddison if u don’t like her then don’t listen to her music

  • NMtube
    NMtube2 bulan yang lalu

    She sounds like ariana

  • lora lusi
    lora lusi2 bulan yang lalu

    Woooow it was a great song I really loved it ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • אביה לוי
    אביה לוי2 bulan yang lalu

    OMG I love you so so so so much 💗❤️🥵❤️🥺

  • Interessanter
    Interessanter2 bulan yang lalu

    Wow

  • Omor Faruque
    Omor Faruque2 bulan yang lalu

    Liked for the On, On,On

  • Zulainy Rodriguez
    Zulainy Rodriguez2 bulan yang lalu

    I like her music but her personality :/ umm

  • Alexa Moonlight
    Alexa Moonlight2 bulan yang lalu

    How long we gonna keep this lie that Justin discovered her? Industry plant. And this BLM stund made her clicks.

  • krengkri kuthaprom
    krengkri kuthaprom2 bulan yang lalu

    Nice

  • gatcha sharie
    gatcha sharie2 bulan yang lalu

    What app do you use to make these ??

  • Alysson Martinezi
    Alysson Martinezi2 bulan yang lalu

    I really learned all the lyrics ahen I heard the song one time this song is so good to be honest

  • Alysson Martinezi

    Alysson Martinezi

    2 bulan yang lalu

    When*

  • Roley Sanson
    Roley Sanson2 bulan yang lalu

    pack it up walmart ariana grande

  • splitzSZN
    splitzSZN2 bulan yang lalu

    This song is blocked so I think u should delete it

  • Jimenez xoxo
    Jimenez xoxo2 bulan yang lalu

    WOW!! ❤️it

  • Nyssa Luna
    Nyssa Luna2 bulan yang lalu

    Hi

  • trixthesavage
    trixthesavage2 bulan yang lalu

    Eeeeeeee

  • nur fakhira
    nur fakhira2 bulan yang lalu

    madison beer, BABY!

  • LeeAnn Smith

    LeeAnn Smith

    2 bulan yang lalu

    😮

  • xStormiNight x
    xStormiNight x2 bulan yang lalu

    2:18 just add “Featuring: Ariana Grande” and you could make anyone believe it

  • hugs

    hugs

    18 hari yang lalu

    Haha yeah

  • Myra Sarmiento

    Myra Sarmiento

    Bulan Yang lalu

    @Ellie M agreed

  • Ellie M

    Ellie M

    Bulan Yang lalu

    dont even sound like ariana

  • b a

    b a

    2 bulan yang lalu

    you’ve got to be kidding 🤡🤡🤡

  • lo l

    lo l

    2 bulan yang lalu

    And people its a reach that she sounds like Ari,

  • radio eXXtra
    radio eXXtra2 bulan yang lalu

    nice song, congrats Madison :-)

  • madison delano
    madison delano2 bulan yang lalu

    anyways

  • Disha Ingti
    Disha Ingti2 bulan yang lalu

    Glad she's got 37k views just in 24 hours. 👇👇it's amazing song.

  • Dwayne Frosticks
    Dwayne Frosticks2 bulan yang lalu

    *This song is turning me On* My mind

  • Chocos & Donuts
    Chocos & Donuts2 bulan yang lalu

    U may like this song also id-get.info/channel/video/e9WfaofHqK3Jl80 it deserves x - factor finals song

  • Chocos & Donuts

    Chocos & Donuts

    2 bulan yang lalu

    @DaKween Lyrics remove the logo of kinemaster bro ,

  • DaKween Lyrics

    DaKween Lyrics

    2 bulan yang lalu

    Rainte Music id-get.info/channel/video/jd19aJupjYG6ZpY

  • As Maa
    As Maa2 bulan yang lalu

    Her voice like camila cabello's voice !!

  • Nahster 07

    Nahster 07

    Bulan Yang lalu

    Ikr 💜

  • DaKween Lyrics

    DaKween Lyrics

    2 bulan yang lalu

    As Maa id-get.info/channel/video/jd19aJupjYG6ZpY

  • miracle Jacob
    miracle Jacob2 bulan yang lalu

    Wow

  • DaKween Lyrics

    DaKween Lyrics

    2 bulan yang lalu

    miracle Jacob id-get.info/channel/video/jd19aJupjYG6ZpY

  • sinuously.
    sinuously.2 bulan yang lalu

    Btw just uploaded the 8d audio of this song for those who want to listen to it here's the link :P id-get.info/channel/video/pZKmonC4ZHrZos0

  • DaKween Lyrics

    DaKween Lyrics

    2 bulan yang lalu

    sinuously. id-get.info/channel/video/jd19aJupjYG6ZpY

  • X Lyrics
    X Lyrics2 bulan yang lalu

    When the artist’s songs are good but their personality ain’t 🙃

  • Shazia Rizvi

    Shazia Rizvi

    22 hari yang lalu

    @X Lyrics well, rumors are rumors.... you'd never really know what actually happened and what madison's true intentions were. So its better to not just spread information or assume stuff which you arent sure are correct hun.

  • Alicia Erin

    Alicia Erin

    22 hari yang lalu

    Lmao fr tho

  • who wants my mom COS IM GIVING HER FOR ADOPTION

    who wants my mom COS IM GIVING HER FOR ADOPTION

    Bulan Yang lalu

    Pengu Pengu and the roads and the streets were blocked and the cars weren’t moving, there’s a video for that.

  • who wants my mom COS IM GIVING HER FOR ADOPTION

    who wants my mom COS IM GIVING HER FOR ADOPTION

    Bulan Yang lalu

    Pengu Pengu the blm photoshoot was cleared up by both madison and the photographer. she went to 11 protests, got tear gassed, donated 5k, and continues to use her platform to raise awareness as she should ! the photographer himself assured he was not hired and made a whole video about it, keep in mind he’s a poc himself. he also used the situation for clout by saying “what if it was planned?” Madison put the dms on twitter where he apologizes for making it look like it was planned. she did pose for the camera, but she wasn’t there to take a picture and leave. she got tear gassed and still went out the next day. who would put their life at risk for the sake of performative activism?

  • Pengu Pengu

    Pengu Pengu

    Bulan Yang lalu

    @who wants my mom COS IM GIVING HER FOR ADOPTION That doesn't explain the video where she was posing for a photo? And just because she donated, it really doesn't mean anything. People donate etc, for publicity or a good rep.

  • sanjh solanki
    sanjh solanki2 bulan yang lalu

    Why I felt like I was listening this on 1.5x but whatever, I loved it... Its so hhmmm ... Amazing, perfect and WOW 😍😍💖💖

  • sanjh solanki

    sanjh solanki

    2 bulan yang lalu

    @DaKween Lyrics 💜Amazing Editing

  • DaKween Lyrics

    DaKween Lyrics

    2 bulan yang lalu

    sanjh solanki id-get.info/channel/video/jd19aJupjYG6ZpY

  • jack carbell
    jack carbell2 bulan yang lalu

    💗💗💖💖💖💖💖

  • DaKween Lyrics

    DaKween Lyrics

    2 bulan yang lalu

    jack carbell id-get.info/channel/video/jd19aJupjYG6ZpY

  • LilMelody06
    LilMelody062 bulan yang lalu

    This is the first time i am here watching this before a million views =P PS - I just started off my channel. I write and sing.... would love it if you guys would check it out sometime

  • DaKween Lyrics

    DaKween Lyrics

    2 bulan yang lalu

    LilMelody06 id-get.info/channel/video/jd19aJupjYG6ZpY

  • juliyum ‘
    juliyum ‘2 bulan yang lalu

    this song is amazing, she receives too much hate

  • DaKween Lyrics

    DaKween Lyrics

    2 bulan yang lalu

    Julio Merlo id-get.info/channel/video/jd19aJupjYG6ZpY

  • Pegasus 1082
    Pegasus 10822 bulan yang lalu

    i never listened to the song me watching the lyrics: ǝ :ǝɯ lɐǝɹ sɹǝʇʇǝl ɯopuɐɹ ɯɐds ᴉ sǝʎ pɟɯǝɹuɥǝʍbdɥpsʞuʍǝbʞᴉlpɟǝɹɾƃɟɥɹʍɯɾpslʍʞɯʞɾɟᴉsǝbɯuᴉɟʞǝp heloo how are you still reading? get back to reading other comments >:( i know your still reading ;-; wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm wiggle worm i said STOP (yay you stopped bc the comment has stopped)

  • victoria n
    victoria n2 bulan yang lalu

    watching this so i can stream without giving her money

  • jeremie osbourne

    jeremie osbourne

    2 bulan yang lalu

    lol you’re still giving her money cause this audio got claimed by her team/label so thanks for the streams!

  • lily m
    lily m2 bulan yang lalu

    the “i can turn you on on on” OMG-

  • Ellie M

    Ellie M

    Bulan Yang lalu

    @XX 25 XX like no it actually sounds good

  • LeeAnn Smith

    LeeAnn Smith

    2 bulan yang lalu

    😮

  • XX 25 XX

    XX 25 XX

    2 bulan yang lalu

    Like ~gay~

  • Edona Etemi
    Edona Etemi2 bulan yang lalu

    Nice song🥰

  • Boba Playz
    Boba Playz2 bulan yang lalu

    here before a thousand likes! 🥰🥰

  • jess.
    jess.2 bulan yang lalu

    i love her so much. and i love your chanel so much. thank you

  • flirty toenail
    flirty toenail2 bulan yang lalu

    This channel know what I like 💕

  • Jina Ilieva
    Jina Ilieva2 bulan yang lalu

    That song is fire btw🔥🔥🔥

  • DaKween Lyrics

    DaKween Lyrics

    2 bulan yang lalu

    Jina Ilieva id-get.info/channel/video/jd19aJupjYG6ZpY

  • Marcellas Injili
    Marcellas Injili2 bulan yang lalu

    deeep♥️♥️

  • Melak Queen Qassab
    Melak Queen Qassab2 bulan yang lalu

    Here before 100k views anyone else

  • sara sousou
    sara sousou2 bulan yang lalu

    If you wanna be my baby know I'm gonna drive you Mao

  • BTS - M&M
    BTS - M&M2 bulan yang lalu

    I love this song good job new melody you always do a best really good job amazing lyrics 🥰❤️

  • Mara
    Mara2 bulan yang lalu

    I knew before I listened to it that I will love this song and I wasn't wrong. The rythm is amazing!

  • aveni chawngthu
    aveni chawngthu2 bulan yang lalu

    this is good dAMn!!!

  • Hrushita Dhole
    Hrushita Dhole2 bulan yang lalu

    So y do they notify an hour later?

  • LeeAnn Smith

    LeeAnn Smith

    2 bulan yang lalu

    😮

  • Pelin Alicioglu
    Pelin Alicioglu2 bulan yang lalu

    WOW im so early i was never so early

  • Pelin Alicioglu

    Pelin Alicioglu

    2 bulan yang lalu

    @NewMelody yeas

  • NewMelody

    NewMelody

    2 bulan yang lalu

    do you like the song?

  • Yorby Alexis Lopez Ardila
    Yorby Alexis Lopez Ardila2 bulan yang lalu

    Madison beer❤️❤️. Desde Colombia

  • NewMelody

    NewMelody

    2 bulan yang lalu

    love back from norway

  • M. Ömer KÖKÇÜ
    M. Ömer KÖKÇÜ2 bulan yang lalu

    Wanna be friend?

  • NewMelody

    NewMelody

    2 bulan yang lalu

    sure

  • Muhammet Yıldız
    Muhammet Yıldız2 bulan yang lalu

    omg

  • NewMelody

    NewMelody

    2 bulan yang lalu

    it's good, right?

  • GRRRL
    GRRRL2 bulan yang lalu

    Hii :)

  • GRRRL

    GRRRL

    2 bulan yang lalu

    Ooo thanks for the heart

  • NewMelody

    NewMelody

    2 bulan yang lalu

    heey

  • Kaynahahaha
    Kaynahahaha2 bulan yang lalu

    Thankyou so much for ❤️ my comment.

  • NewMelody

    NewMelody

    2 bulan yang lalu

    i try to reply to everyone within the first hour! so glad you dig what I promote

  • Dabi's_Fire
    Dabi's_Fire2 bulan yang lalu

    i love your videos there so good keep up the good work!

  • Dabi's_Fire

    Dabi's_Fire

    2 bulan yang lalu

    @NewMelody no problem!

  • NewMelody

    NewMelody

    2 bulan yang lalu

    thank you so much!

  • Ace Assansin
    Ace Assansin2 bulan yang lalu

    🙋

  • NewMelody

    NewMelody

    2 bulan yang lalu

    glad you like the song!

  • Anasha Malik
    Anasha Malik2 bulan yang lalu

    Don’t worry! The dislikes are from the people in Australia who thought it was the like button! Btw I’m joking I’m not stupid

  • NewMelody

    NewMelody

    2 bulan yang lalu

    haha 😄

  • Sanna nas
    Sanna nas2 bulan yang lalu

    Gosh she gotta marry me woah 😂🤍

  • xKYTAx Kimara
    xKYTAx Kimara2 bulan yang lalu

    olá, sou brasileira e se você pudesse fazer a tradução dessa música eu ficaria grata hello, i'm brazilian and if you could translate this song i would be grateful

  • Raz!eL TV
    Raz!eL TV2 bulan yang lalu

    id-get.info/channel/video/op5_rnvakYvbqJo

  • Sanna nas
    Sanna nas2 bulan yang lalu

    I KNOW THE WHOLE LYRICS AAAHHHH OMG

  • Sanna nas

    Sanna nas

    2 bulan yang lalu

    NewMelody YESS I ASKED FOR THIS AAAA

  • NewMelody

    NewMelody

    2 bulan yang lalu

    it's good right?

  • Charlotte C.R.R.
    Charlotte C.R.R.2 bulan yang lalu

    I can turn on a man with his close on For sure...and yes I'd keep you coming back for more.!!!!

  • NewMelody

    NewMelody

    2 bulan yang lalu

    💃💃💃

  • bts could stab me with a fork i'd still luv them
    bts could stab me with a fork i'd still luv them2 bulan yang lalu

    i seriously love madison's voice and her songs but her personality i- hum

  • Annie plays Roblox

    Annie plays Roblox

    28 hari yang lalu

    Parul H.R no she doesn’t. SHE ADMITTED IT HONEY STFU UR EMBARRASSING YOUSELLFF

  • Parul H.R

    Parul H.R

    29 hari yang lalu

    @Annie plays Roblox BRUH she does write her songs, most of them at least

  • Nkazimulo Nyandeni

    Nkazimulo Nyandeni

    Bulan Yang lalu

    @Annie plays Roblox 😂👀👀☕

  • Annie plays Roblox

    Annie plays Roblox

    Bulan Yang lalu

    Parul H.R nope.. She's even admitted it so you're defending her for no reason 😂

  • Parul H.R

    Parul H.R

    Bulan Yang lalu

    @Annie plays Roblox bruh wtf, no she makes all her songs

  • Sidra Qureshi
    Sidra Qureshi2 bulan yang lalu

    One of the Madison's songs I really love.

  • NewMelody

    NewMelody

    2 bulan yang lalu

    saame

  • livy boyer
    livy boyer2 bulan yang lalu

    Pls tell me m not the only one who thought the name was “beer baby” Just me? 👌

  • GRRRL

    GRRRL

    2 bulan yang lalu

    Same

  • NewMelody

    NewMelody

    2 bulan yang lalu

    haha

  • Nighthavvk
    Nighthavvk2 bulan yang lalu

    New melody's logo looks a lot like YG entertainment logo and it's always confusing me xD

  • y f

    y f

    Bulan Yang lalu

    Same:))

  • NewMelody

    NewMelody

    2 bulan yang lalu

    not intentional 😄

  • Jennifer Love
    Jennifer Love2 bulan yang lalu

    I love Madison beer and her voice and her songs

  • Jennifer Love

    Jennifer Love

    2 bulan yang lalu

    @NewMelody OMG thanks for the comment I love what you do and your videos too

  • NewMelody

    NewMelody

    2 bulan yang lalu

    yess, she's amazing!

  • Say X
    Say X2 bulan yang lalu

    I'm a big fan of newmelody... I made my channel with him as inspiration.. but my bad after 66 videos upload also I still only 70 sub ... youtube hates me...😭

  • Say X

    Say X

    2 bulan yang lalu

    @NewMelody thanks alot for the reply ..such a big channel replying to my comment ... I can see you dedication in this ❤

  • NewMelody

    NewMelody

    2 bulan yang lalu

    thank you, and keep at it! upload stuff you like and think about what you can do better, wish you the best of luck!😄

  • greenrxses
    greenrxses2 bulan yang lalu

    Hey random person reading this! I hope you have a good day today. :)

  • NewMelody

    NewMelody

    2 bulan yang lalu

    you too! 😄

  • fatima
    fatima2 bulan yang lalu

    this song is amazing like DAMN and btw, never been this early

  • Faiza Haji

    Faiza Haji

    2 bulan yang lalu

    Ikr I love it!💙❤

  • NewMelody

    NewMelody

    2 bulan yang lalu

    yess, earlysquad!

  • Polly German
    Polly German2 bulan yang lalu

    0:17 Karaoke id-get.info/channel/video/oKtxg626ebKxg9U

  • NewMelody

    NewMelody

    2 bulan yang lalu

    good video

  • Eagleivo
    Eagleivo2 bulan yang lalu

    Claim your "here before a million views" ticket here

  • Zayneb Abboud

    Zayneb Abboud

    Bulan Yang lalu

    claimed

  • Ghada Almashhady

    Ghada Almashhady

    Bulan Yang lalu

    Jibran Ali ah yes ty

  • s t r a w b e r r y p e a r l

    s t r a w b e r r y p e a r l

    2 bulan yang lalu

    claimed

  • Catie Petroff

    Catie Petroff

    2 bulan yang lalu

    Claimed

  • Faiza Haji

    Faiza Haji

    2 bulan yang lalu

    Clamied

  • Jade the Mixer
    Jade the Mixer2 bulan yang lalu

    Early ;)

  • NewMelody

    NewMelody

    2 bulan yang lalu

    yess, earlysquaad

  • Rajaa
    Rajaa2 bulan yang lalu

    واو عرب هنا ؟ so amaizing ..

  • Lina M

    Lina M

    2 bulan yang lalu

    فيه🤚🏼

  • Rajaa

    Rajaa

    2 bulan yang lalu

    @NewMelody thank you!! Love you 😍😻😻

  • NewMelody

    NewMelody

    2 bulan yang lalu

    so glad you like it!

  • Melinda Pemberton
    Melinda Pemberton2 bulan yang lalu

    I CAN KEEP YOU COMMING BACK IF I COULD WALK AND DANCE I COULD AND YOU KNOW THAT BABY BUT IF YOU THAT DRUTHER SETTLE FOR SOMETHING LESS THEN TRUE LOVE THEN MORE POWER TO YOU LOVE ME ALWAYS

  • LeeAnn Smith

    LeeAnn Smith

    2 bulan yang lalu

    😮

  • Pratik Gayen
    Pratik Gayen2 bulan yang lalu

    Yay 200th like!!!

  • NewMelody

    NewMelody

    2 bulan yang lalu

    thank you

  • Mya Drewes
    Mya Drewes2 bulan yang lalu

    ok her name madison BEER thats dope

  • NewMelody

    NewMelody

    2 bulan yang lalu

    haha, yess

  • Aruba VaLdEzOoR
    Aruba VaLdEzOoR2 bulan yang lalu

    I have never been this early

  • Izzie

    Izzie

    2 bulan yang lalu

    Idk abt u but the song that best defines my character is this one and Rumours from NEFFEX

  • Izzie

    Izzie

    2 bulan yang lalu

    A WRITTER LIKE ME FINALLY YESSSSSSS

  • NewMelody

    NewMelody

    2 bulan yang lalu

    let me know if you publish it! 😄

  • Lucija Starešinić

    Lucija Starešinić

    2 bulan yang lalu

    You're writing on whattpad ?

  • Kaynahahaha

    Kaynahahaha

    2 bulan yang lalu

    Me 2

Berikutnya